Testere Adam'ın 1. kısmının renkli bölümlerini indirilebilir olarak paylaşmak istedim.
Arşiv yapacaklar için iyi olur ayrıca bir gün sitede "Bıraktık." başlığı altında bir post görüyorsanız da alıp kendi sitenize vs. istediğiniz yere atabilirsiniz. (Tabii link patlamadığı sürece haha) Linkin içerisinde bölümleri cilt olarak sıraladım yanında yazan "yenilenmiş" ibareleri bu seri ilk editlediğim serilerden biri olduğundan anlayacağınız üzere kötü bir edite
sahipti ve güzel bir Japonca kaynaktan ve hatalı çevirili olan yerleri düzelterekten 4. ve 5. cilt dışındaki hepsini baştan editledim. (Oraları yapmamamın sebebi sıkılmam... kim aynı seriyi bir daha yapmak ister ki, belki bir gün düzeltip yüklemiş olurum.) 

Serinin 2. kısımını Tempest'te paylaşıyorum bir ara biter de onu da renkli yaparlarsa yapı veririm bari şimdilik online okuma linki: https://tempestfansub.com/manga/chainsaw-man/

Renkli ilk 97 bölümün indirme ve online okuma linki:


Onu da Tempest'te attım işte yaw yukarıdakinden tıkla git